farligt....för mig alltså

att det tagit så lång tid för mig att lära mig hur man loggar in på den här bloggen tror jag ändå har något att göra med en inbyggd försvarsmekansim eller ren självbevarelsedrift. då jag själv samt ni som känner mig vet att jag har en tendens att sväva iväg i skämt och utläggningar som inte alltid är politiskt korrekta. Ett forum som detta är perfekt för att sprida dylika skämt för att sedan få dem slängda i ansiktet i valrörelsen 2018 eller nåt liknande. Jag hade tänkt avhålla mig från sådant här på bloggen men uppmanar ändå er fans runt om i SSU som är beroende av dem för er överlevnad att helt enkelt söka upp mig så lovar jag att leverera....

ska försöka återkomma med ett mer politiskt budskap längre fram då andan faller på

ps kom ihåg att rösta i kyrkovalet då kyrkans möjligheter att påverka och förändra människors varadag är oerhört stora och det är viktigt att vi socialdemokrater finns med och säkerställer att dessa resurser används där de gör människor runt om i världen mest nytta.

/mvh David


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits