En glad Johan

En glad Johan

Hejsan!

 

Tittar in och skriver några rader. Vädret suger ordentligt i Luleå och sommaren verkar ha försvunnit. Har ägnat hela dagen förutom när jag var och tränade en sväng till att spela FM Manager med en kompis. Det går ut ¨på att vara manager över ett fotbollslag och man blir lätt beroende av spelet. Dock har det inte gått så bra och det stör mig en del. Sådan här tender att ta upp lika mycket tankekraft som politiken gör. Alltså vem som ska spela nästa match och varför man inte gör tillräckligt med mål? Ja det är frågor som snurrar i huvudet på mig nu.

 

Men men jag överlever nog. Orkar nog inte ta upp något världsproblem idag. Just nu är det viktigast hur jag ska få mitt Man United att vinna mot Milan i mästarcupens semifinaler. Blir tufft.

OS-guld: Ronaldinho som dominerar i mitt lag!

Sarg ut: Att min kompis Jake alltid har sådan flyt i FM. Fan det är underligt alltså!

 

Ha det bra=)


Kommentarer:
Postat av: Bubbe

Kul att springa ihop med dig på UNF-kongressen. Vad tycker du om våra tankar? Visst låter det intressant?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits