Tvätt...

Hejsan!


Idag jag studerat och tvättat. Ja jag har till och med hunnit diska. Ja sen har jag mest funderat lite över varför vi egentligen finns här på jorden. Gled över till kyrkovalet och funderade lite över om det var viktigt med en folkkyrka. SJälv är jag inte troende men jag vill lika fullt att alla olika religiösa samfund ska drivas demokratiskt. Därför känns det självklart att stötta de sossar som är tror på Gud och vill ha en socialdemokratisk kyrka.

Så glöm inte att rösta den 18 september....själv hade jag kyssat Andreas  Hedgren om jag fått rösta. Men alla ni som är med i Svenska kyrkan gå och rösta för guds skull!!


OS-gul: Sverige vann faktiskt OS-silver i hästhopp igår....
Sarg-ut: Reinfeldt.....känner på mig att du ofta kommer att vara med på sarg ut i fortsättningen!


Hej då!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits